Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ: Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ: Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ:

Αύριο είναι ημέρα αγιασμού σε όλα τα σχολεία της χώρας. Παραθέτω για  όλους και όλες  μια διαφορετική  προσευχή.Ελπίζω να σας αρέσει. Καλή χρονιά και καλή δύναμη συνάδελφοι και συναδέλφισσες!!!
Κύριε,
Δώσε μου απλότητα και βάθος. Κάμε να μην είμαι περίπλοκος ούτε κοινότοπος στο καθημερινό μου μάθημα. Κάμε να υψώσω τα μάτια μου από το πληγωμένο μου στήθος, μπαίνοντας κάθε μέρα στην τάξη μου. Ας μη φέρω μαζί μου στην έδρα μου τις μικρές μου υλικές μέριμνες και τις δικές μου λύπες. Κάμε το χέρι μου ελαφρότερο στην τιμωρία και απαλότερο στο χάδι. 

Ας επιπλήττω απρόθυμα, για να είμαι βέβαιος ότι τιμωρώ από αγάπη. Το πλινθόκτιστο σχολείο μου ας είναι καμωμένο από πνεύμα. Οι φλόγες του ενθουσιασμού μου ας καλύπτουν την φτωχή του είσοδο και την γυμνή αίθουσά του. Η καρδιά μου ας είναι για το σχολείο μου μια πιο ισχυρή στέγη και η καλή θέλησή μου ένας χρυσός καθαρότερος από τον χρυσό των πλουσίων σχολείων».
(Γαβριέλα Μιστράλ. Χιλιανή ποιήτρια και δασκάλα. Βραβείο Νόμπελ 1946).
 ΠΗΓΗ: MAΛΤΕΖΙΟ
 http://greekteachers.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου